måndag 9 februari 2009

Snor och stuprör..

Fucking jävla.. FAN!! Jag är så jävla skitförkyld!! Jag hatar att vara förkyld. Kranen bara rinner och rinner och man måste snyta sig varannan sekund. Och inte fan orkar man det så då drar man upp hela härligheten i skallen istället.
Det känns som om hela hjärnan blivit helt snorifierad..
Det är ju inte det lättaste att snyta sig heller med en stor tjurring som stadigt sitter rakt genom septum. Men jag ska inte klaga på den, jag älskar min lilla ring. ^^

Det som känns lagom drygt ändå är att man fyller år i övermorgon och då vill jag ju helst inte vara sjuk. :/ Hade varit en smula jättenajs att kunna gå på krogen på sin 18årsdag liksom. Om det är någon som har något fett bra förkylningstips så är det mer än välkommet!! ^^

Borde man inte kunna bygga några slags stuprör som man bara kan köra in i snabeln så allt skit bara kunde rinna ut bäst det ville?! Det hade ju varit jävligt praktiskt faktiskt.. Så kunde man bara tömma den däringa behållaren när den har blivit full! Sketbra!! :D

Helvete.. Vi har inga sugrör.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men när näsan rinner börjar man bli frisk(y)

Dreadmamma sa...

Frida: Ah jo jag vet! Men det är ju så inihelvetes störande!! -_-''

Anonym sa...

Ingefära, ingefära, ingefära! Koka ingefärsdryck - koka upp vatten och sätt i bitar av ingefära och typ citron, sen häll i lite mjölk och koka upp och sätt i honung sen. Medicin ftw :D

Dreadmamma sa...

Limo: Ja men ingefära är ju så jefla äckligt ju!! >.<

Anonym sa...

vart köper du dina fiskarbyxor?