söndag 7 december 2008

John Blund tyckte inte om alla barn utan strödde salt i ögona på vissa...

01:02.. Lördag natt.. En sådan natt när man antingen borde vara ute och ha roligt eller iallafall vara hyfsat bekymmerslös. Att säga att jag har några direkt akuta trassel vore iofs att ta i, iallafall inte mer akuta än de som vanligen virvlar runt mellan örona.
Men som jag tidigare nämnt så har jag det lite svårt med sömnen igen, och inte ens en lördagkväll känns det helt lugnt när småtimmarna tickar till och det börjar bli dags att slafa sig i säng. Sömnångest känns plötsligt lite nytt nu när jag sluppit den så länge. Mannen min ligger nu i denna stund och småsnarkar här bredvid mig i soffan, skulle vara rätt jättenajs om man kunde törna in så fort som han gör varenda kväll.. Men jag är nöjd så länge han ligger där, avundsjuk på sovandet eller ej.

En sak som stör mig lite är att jag, sen jag börjat med medicinerna inte har riktigt samma kontakt med mitt känsloliv längre.. Så kan det tydligen vara så direkt orolig är jag inte. Men det stör mig! Man märker ju att det är något som fuckar upp i huvudet på en och jag är inte helt polare med den tanken.. Blä. Men det klart, om den kan tjacka upp en lite och på fint humör så kan väl det vara värt att vänta på.

Förresten.. Nu är jag änna brunhårig igen! Det är najs!! :) Och så var jag på en mycket lyckad demo i dag, vi tågade stolta från järntorget till storan. Underbart!! :D där kan ni kolla det..

Undrans om jag ska uppliva min kära pojkvän nu möjligtvis.. Ja så får det bli. Jag tänker INTE bära honom in till sängen, idag heller. 1,91 m och 80 kg att bära är i största laget för min ringa figur. Satan, det hade ju varit så mycker mer praktiskt om det varit JAG som somnat på soffan frampå nattkröken. Lite behändigare så att säga.
Hursomhelst..

Angenäm nattkula.. Sleep Tight!!

1 kommentar:

Monica sa...

Och här strör han salt i ögonen hela tiden så att vi ska hålla ögonen öppna och kunna jobba lite till...