fredag 5 december 2008

Öh.. Hallå du kör fel??

God morgon.. Välkommen till mitt liv. Höhö.
Jag börjar bli en aningens frustrerad, jag kan inte sova.. Jag knarkar de där tabletterna jag fått men det hjälper inte längre. Får ändå ligga och skärskåda insidan på ögonlocken x-antal timmar innan jag väl somnar och drömmer en massa fullblodssjuka grejer.
Förvirringen i min kranka lilla hjärna är total. I dag, när jag var på väg till mordor och skulle hoppa på min spårvagn (2an mot korsvägen) så döm min förvåning när vagnjäveln svängde mot gamlestadstorget istället. Satan. Jag hade satt mig på 9an istället. Vilken komplett ärkemiss!!
Dock blev jag inte så förvånad, jag börjar vänja mig vid sånthär nu. Men så började jag fundera lite på om det möjligtvis gjorts några fler fadäser under morgonen.. Fan.. Jag hade kuratortid 10.00.. Jävla skit.. Klockan är halv 11.. Haha mitt minne är fan sämst!! Dock löser iallafall det sig för kuratorn min ringer upp och vi pusslar lite så jag får en tid 11.45 på måndag. Göööt..
Det är tur att man har gåvan att kunna garva åt sig själv, det hade fankemej inte varit enkelt annars.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det ligger i släkten, det där med att skratta åt sej själv menar jag!

Dreadmamma sa...

Haha ja kanske det men jag gillar det iallafall!! ^^