måndag 12 januari 2009

Hellre döden tack!!

Ja jävlar.. Nu var det längesen jag skrev något här. Men jag överdriver inte när jag säger att att jag har haft fett fullt upp sen sist.
Blogglusten har legat i ide ett par veckor också. Inget jag reflekterar över direkt..
Idag tycker jag iallafall sjukt synd om mig själv. Har sjukanmält mig och planerar att tillbringa timmarna fram tills jobbet i soffan framför tvn och SOVA.. Jag är så förbannat trött att jag mår illa!! Och inte fan hjälper det med att lägga sig tidigare när man bara drömmer om fan och hans moster hela natten. Är så sjukt sönderstressad när jag vaknar på morgonen att jag tror att jag tamejfan skulle vara piggare om jag slutade sova. Såklart inte, men det är sant att mina nätter är helt jävla störda.
Det är ju en smula frustrerande när man vaknar på morgonen och är 100% övertygad om att om man går ur sängen faller man död till golvet. Det känns verkligen så.. Ofta är det liksom av ren överlevnadsinstinkt som jag stannar kvar under täcket, inte för att jag är slö.

Kände mig som en nerdrogad sengångare när jag vaknade imorse. Mår fortfarande sjukt illa bara för att jag är så trött. Helvete. Dessutom har jag den sjukaste träningsvärken, kan knappt gå. Skönt iofs, då har jag en fin anledning att inte röra mig ur fläcken tills klockan blir 4.

TACK!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag drömmer mardrömmar om Blondinbella:o

Dreadmamma sa...

Förstår det!! Hon är ju ful som en gris.. :(