onsdag 28 januari 2009

Internetterror!!

Ibland, nej förresten.. JÄVLIGT OFTA, blir jag så förbannat trött på hela mänskligheten. Det finns fan inte tillräckligt med ord som kan beskriva hur utomordentligt hjärndöda vi är. Fyfan. Eller, inte jag då såklart, och inte alla dem jag tycker om heller. Men RESTEN.. Usch. Haha. Nej.. Nu ska jag kanske försöka vara lite seriös..

Jag har kikat lite på detta häringa med IPRED och FRA och jag kommer ständigt fram till en och samma slutsats. I-d-i-o-t-i..
Jag förstår inte varför de lägger så sjukt mycket resurser på sådan petitesskriminalitet. Helt galet. Man tycker ju att de borde ha andra, lite större och viktigare grejer att pyssla med, men ICKE!! Här ska vi jaga ungdomar som laddar ner lite musik gratis!! Ja jävlar vad de ska piskas!! ...... Wtf..

Så himla lätt att komma runt det heller är det ju inte, om man inte kan pillra till en falsk IP-adress och det är ju inte så skitlätt precis.

Förresten, om det nu råkar vara någon som inte riktigt har koll på detta med IPRED, (FRA antar jag att alla som går utanför dörrn varje dag kan redan.) Så kan ni läsa om IPRED här och här.

Och som avslutning lägger jag upp denna text och uppmanar alla som läser att sprida den över internet. Gärna i mail och dylika.

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med al-Fatah, ETA eller PKK. Jag har aldrig gjort Shahada eller tillverkat en sprängladdning, jag vet knappt ens vad Al-Khafid betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se


FUCK YOU IPRED/FRA!!

Inga kommentarer: