lördag 22 november 2008

Fler döingar i mycket ensam timma tillsammans med miserabel humor..

Klockan är nu runt 01:00 och samtliga familjemedlemmar har däckat på olika ställen.. Kära mor sitter i fotöljen och apsnarkar med öppen mun. Katten ligger och slafar på köksoffan och min käre pojkvän ligger totalt stupad i tevesoffan. KUL! Det är ju inte direkt så att jag kan bära in honom till sängen heller, som han brukar göra med mig när jag har törnat in framför teven.. Nej, han får fankemej gå själv!

Såg förresten ett alldeles utomordentligt intressant program på Discovery World nyss. Doktor G - obducent hette det. Bara för att spinna vidare på förra ämnet så att säga. ^^ Det var precis exakt vad det låter som, och jag var förstummad!! Haha.. Tur att resten av konkarongen här hemma sov sött. Annars hade jag väl fått en del kommentarer..

Obducent kanske vore nåt? Fast jag vet inte.. Karva i kadaver är kanske lite väl extremt. Men det hade varit rätt tufft ändå.. Tänk själv:

"Så.. Vad sysslar du med då?"
"Jag slicear upp döa snubbar"
:D Haha najs.

Nej nu har jag nog fått utlopp för min usla "sentpånatten-humor".. Nu ska jag gå och hoppa på min pojkvän så han vaknar.

Good night! Sleep tight.. <3

Inga kommentarer: