fredag 21 november 2008

Idétorka och huvudmögel i mordor..

Usch och fy... Sitter för tillfället i skolan och sliter mitt hår. Försöker hitta diverse fakta om Namibia. Det går inget vidare bra.. Det finns fan INGENTING!! Dessutom så måste jag skriva om allt till engelska sen, eftersom redovisningen ska vara på engelska. Och jag är hur trött som helst, inte vart i skolan på hela veckan men är ändå slut efter att ha varit här bara ett par timmar. Fail..
Slutar iofs om en och en halv timme, ska nog inte vara något problem att slå ihjäl den tiden. Men man vill ju gärna känna att man får något gjort också.. :/
Wellwell.. Det är ju fredag iallafall, det kan man ju vara lite smålycklig åt. Dessutom ska jag träffa Flogger efter jag rymt härifrån mordor, det blir trevligt! :)
Jaja, nu ska jag försöka jobba lite igen.. KANSKE.. We'll See..

1 kommentar:

Monica sa...

Har du kollat Sida´s hemsida?