fredag 21 november 2008

Konsten att känna igen jättedöd döing..

Shit.. Läste just igenom artikeln på aftonbladet om att de till slut har lyckats att identifiera Kopernikus och tillochmed återskapat hans ansikte. Fullständigt meningslöst kan man ju tycka, eftersom det dör ett barn av svält var tredje sekund. Men jag kan verkligen inte hjälpa att tycka att det är så SJUKT intressant! Hur i hela helvete lyckas de?
Förresten, här hittar ni artikeln. Egentligen borde man läsa på lite mer om allt sånthär.. Jag vet inte riktigt vad det är, men det är någonting med att gräva upp gamla döingar, (både djur och människor) och sedan bygga upp hela historien runt omkring dem som fascinerar mig så mycket! Hm, det lät nästan lite perverst där ett tag.. Nåväl, nekrofil är jag inte. :P
Hursomhelst.. Nu ska jag nog lägga av med skrivandet och gå och umgås med min kära pojkvän, han börjar tröttna på bloggandet..

Angenän Nattkula!!

1 kommentar:

Anonym sa...

1. Jag har ingen aning om vem Kopernikus är.
2. Jag har en känsla av att jag verkligen borde vet det.
3. Dina 3 inlägg är bra!
4. LÄS MIN BLOGG FFS!!!