torsdag 20 november 2008

Första inlägget!!

Ja jädrans.. Aldrig trodde jag att jag verkligen skulle trilla dit och börja blogga. Men här är jag iallafall! Det är väl säkert bara bra att vidga sina vyer lite och prova nya saker. Inskränkta, enkelspårade och fördomsfulla människor är ju ändå det värsta som finns! Eller hur?! :P

Fast det klart, det är ju inte speciellt svårt att få för sig att det där med att blogga inte är något för mig.. De enda bloggar man hör talas om är ju blondinbellas och alla de där andra som jag inte riktigt vill veta av. Jag menar, att jämföra sig med dem tar ju inte så lite emot. Men efter att ha surfat runt en stund så har jag ju faktiskt insett att man inte MÅSTE skriva om "dagens outfit" och vara dålig på att stava. Skönt. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Sanna! Vi driver varann ner i fördärvet!

Rea

Dreadmamma sa...

Haha! Mja hur menar du nu? ^^