tisdag 25 november 2008

Små nöjen skjuter oftast retard i ögat!

Jag har just spelat det perfekta spelet!! Helt överjordiskt fenomenalt! Min överförtjusning finner inga gränser!!

Och >>HÄR<< är det!! ^^

Och det där med humor är för övrigt hysteriskt intressant tycker jag.. Jag skulle kunna räkna upp minst massor med folk som inte skulle uppskatta detta gudomliga spel mer än vad jag uppskattar.. Tja.. Flatlöss kanske? Hursomhelst, föds man med en humor? Eller blir man påverkad av omgivningen när man växer upp så att man utvecklar en viss typ av humor?
Jag har ingen aning.. Men en sak vet jag. De genierna som hittat på det där spelet är helt underbara!

Mer underbart svart humor kommer.. När jag har klurat ut hur i helsike jag lägger in bilder i den här fjuttimojen..
Until then..

Ha en ypperligt välondulerad nattkvist!! ^^

Och glöm inte att prova spelet FFS!!!

Inga kommentarer: